Halaman

Selasa, 12 Oktober 2010

MANTAP INFO:Statistik BLOG MANTAP

haha...nie ruangan baru iaitu MANTAP ADMIN...blog ini lebih kepada aku pnye pandangan dan pendapat lah..so ari nie aku nak bagitau pasal statistik blog aku nie...hehe..

Penubuhan blog nie adalah pada 8.10.2010..dan hari nie 13-10-2010..dan blog ini baru je hidup agak2 6hari jer..still "baby blog"hahaha...tapi yg bestnye bile aku tgk statistik blog aku..halamannya dah 100 keatas org views..hahaha..

Paparan halaman mengikut Negara
-Malaysia
108
-Amerika Syarikat
9
-Singapura
1

*note:yg peliknye,sape plak bce blog aku dri Amerika syrikat nie..???haha..MANTAP!!!
Gambaran keseluruhan

Paparan halaman hari ini
35
Paparan halaman semalam
50
Paparan halaman bulan lepas
119
Sejarah paparan halaman sepanjang masa
119



1 ulasan:

  1. nak tahu tak dari mane AS tu datang ??
    hahaha

    -it is when , kau on kan "search engines" kat setting kau , thats why , orang2 yg blog walking will go through kau punya blog ,dan bace2. haha
    and and and , kalau kau tekan button "next blog>>" kat nav bar kat atas tu pun ,orang serata dunia akan boleh tgok kau punya blog , secara kebetulan . hahahaha , betul tak Amirul Iskandar a.k.a budak 5gamma. hahahaha

    BalasPadam