Halaman

Isnin, 11 Oktober 2010

MANTAP WANG:YOUTHSAYS(PROGRAM MENJANA PENDAPATAN REMAJA)





Hello!!!!....hari ini aku rajin sikit buat post sebab aku ponteng sekolah.budak PMR dan budak SPM still exam....lupe kan jer bende tu,sekarang aku nak share dengan korang pasal program baru di malaysia iaitu YOUTHSAYS..

Apa itu?
~ia sebuah program dimana anda sebagai remaja atau orang dewasa yang berumur dari 13-35 tahun akan diberi borang kaji selidik @survey..setiap survey yang ada dapat bergantung kepada pihak yang tertentu,contohnya:jika sebuah syarikat ingin mengkaji bagaimana budak bandar berbelanja,so,YOUTHSAYS akan menolongnya dengan memberi borang kajji selidik kepada kita.setiap survey yang kita dapat akan diberikan ganjaran dari RM0.30-RM10.00(buat masa ini,inilah yang aku dapat)...so,apa lagi korang join lah sebab ianya free dan masih ramai belum tahu akan kewujudannya..

Cara mendaftar?
1)Bukak link nie..atau klik banner nie..


2)pilih country anda,kalau Malaysia,pilih lah Malaysia..
3)Register new account dan isi macam biasa,pastikan maklumat anda benar sebab ia akan memudahkan anda untuk dapat lebih survey


5)Nanti akan ada emel pengesahan dari Youthsays ke email anda untuk mengesahkan serta verify.
6)..dan enjoy.MANTAP!!!!

Cara mendapat wang ataupun ganjaran
~Lakukan survey
~Promote comercial campaign,setiap klik dapat RM0.20.
~Cari refferal sebab 5% dari survey refferal anda akan dimasukkan ke akaun anda
~korang boleh melakukan "bid" jika anda mempunyai cp ataupun point yang banyak,anda akan berpeluang memenangi Ipod Nano,Tiket konsert,Baucer dan lain-lain bergantung kepada pihak youthsays itu sendiri

Cara Pembayaran
~setelah anda melakukan survey,promote link n lain-lain,akaun anda akan bertambah.so jika cukup RM50,anda boleh membuat "request payout"..pembayaran akan dilakukkan melalui bank transfer ataupun cheque..pilih lah yang mana senang

*note:aku tgh tunggu payment aku nie,tak sabar rasenye nak dapat RM50..haha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan