Halaman

Jumaat, 8 Oktober 2010

MANTAP:PENGENALAN





Ni pengarang kpd blog ini ye:AMIRUL ISKANDAR A.K.A AMIRULZ A.K.A MANTAP

Assalamualaikum..finally!!!!!..ade jugak masa untuk aku wat blog..haha.terlebih dahulu aku nak memperkenalkan diri ku ini..nama aku AMIRUL ISKANDAR,panggil amirulz berusia 17 tahun dan masih muda,belum banyak makan garam lagi..aku suka bende yang MANTAP!!!..xkisah lah ape2,janji ade unsur2 MANTAP!!....k lah...ni sesi pengenalan je ye...sebelum tu kalau korang terfikir kenapa blog ni nama FUHMANTAP..sebab "MANTAP" tu satu perkataan yang membuat aku teruja,semangat,mcm2 lah....dan blog ini ditubuhkan untuk membincangkan,menkomenkan,mekutukan,dan yang ade imbuhan men-!!..tentang isu2 semasa,gosip,mistik,politik,sosial dan macam2 yang MANTAP lah...ikut mood lah..haha..so,mudah-mudahan korang terhibur lah ye sedikit sebanyak kandungan dalam blog ini..mudah-mudahan lah...yang penting fuhMANTAP!!!....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan